Er is een transactie gemaakt met mijn kaart en niet door mij!

Gemaakt door Aion Bank, Gewijzigd op Wo, 19 Mei, 2021 om 11:25 AM op Dorota Rucińska-Łuczyna

Als uw kaartgegevens zijn gestolen, pauzeer en blokkeer dan onmiddelijk de kaart waarmee de transactie is gemaakt. U kunt dit doen door naar Financiën te gaan, de gebruikte kaart te selecteren en te klikken op 'Pauze' en vervolgens op 'Blokkeren'. Neem vervolgens contact op met het Customer Happiness Center en leg uit welke transactie(s) je niet herkent.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren