Mijn kaart werkt niet. Wat kan ik doen?

Gemaakt door Aion Bank, Gewijzigd op Do, 21 Jan, 2021 om 7:09 PM op Aion Bank

Controleer in de app of uw kaart zichtbaar, actief en niet grijs is. Als dit niet het geval is, controleer dan of de transactie niet is geblokkeerd vanwege een vastgestelde maandelijkse transactielimiet in de applicatie. U kunt dit op de volgende manier controleren: 

Ga naar "Financiën" in de applicatie -> selecteer de kaart waarvoor u het limiet wilt controleren
-> klik op "Instellingen" -> controleer of u uw maandelijkse transactielimiet nog niet heeft overschreden.
Controleer ook of het type betaling (zoals contactloos of magneetstrip) is ingeschakeld. Als alles er goed uitziet, raden wij u aan om op "Bewerken" te klikken en vervolgens het limiet weer op te slaan. 

Als de kaart nog steeds niet werkt, neem dan contact met ons op via de chat in de applicatie.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren