Log in op je account op een ander apparaat en beperk je kaarten in het tabblad “Financiën”, sectie “Kaarten”. Neem vervolgens contact op met het Customer Happiness Center via de chat in de applicatie en geef details (model, type) van het gestolen apparaat, zodat de medewerkers de toegang vanaf dit apparaat kunnen blokkeren.
Als je niet kunt inloggen, kun je ook als niet-ingelogde gebruiker contact met ons opnemen. In dat geval moeten we je identiteit verifiëren.
Als je niet zeker weet of je je kaart kwijt bent of niet, of als er geen mogelijkheid is om op een ander apparaat in te loggen, kun je je kaart ook pauzeren door een sms-code te sturen naar:
+491771782272
- Stuur een SMS vanaf een willekeurig nummer om slechts één AION-kaart te pauzeren:
[uw mobiele telefoonnummer waarmee u contact met ons opneemt] [uw geboortedatum in het formaat jjjj-mm-dd] [laatste vier cijfers van uw kaart].
voorbeeld:
+3212345678 1980-01-01 1234
- stuur een SMS vanaf een willekeurig nummer om al uw AION-kaarten te pauzeren:
[uw mobiele telefoonnummer waarmee u contact met ons opneemt] [uw geboortedatum in het formaat jjjj-mm-dd].
voorbeeld:
+3212345678 1980-01-01
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren