Ik kan een recente transactie niet zien in mijn transactiegeschiedenis. Wat doe ik?

Gemaakt door Aion Bank, Gewijzigd op Wo, 20 Sep, 2023 om 11:55 AM op Dominika

In het geval van een transactie die wel is verricht, maar niet zichtbaar is in de transactiegeschiedenis, moeten we nagaan wat er precies aan de hand is.


Neem contact op met het Customer Happiness Centre via chat op de mobiele app of via e-mail op info@aion.be.


Om je zaak door te sturen, hebben we de exacte datum, tijd, bedrag, laatste 4 cijfers van de kaart en ontvanger van de transactie nodig.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren