Debetkaart

Waar kan ik de CVC-code van mijn kaart vinden?
Om de CVC-code van uw kaart te zien gaat u naar de rubriek "Financiën" onderaan het hoofdscherm. Klik op het icoontje van de gekozen kaart. Net on...
Di, 26 Jan, 2021 at 5:43 PM
Hoe kan ik mijn kaart hervatten?
Wanneer een kaart gepauzeerd is, kunt u deze op elk moment weer hervatten. Ga naar "Financiën", selecteer een gepauzeerde kaart en klik vervolgens...
Do, 21 Jan, 2021 at 7:07 PM
Hoe pauzeer ik een kaart via sms-code?
Wanneer u niet zeker bent of u uw kaart kwijt bent of niet, kunt u uw kaart altijd pauzeren door een SMS code te versturen naar +4915735988325 - verstuu...
Do, 15 Apr, 2021 at 12:26 PM
Hoe activeer ik geldopnames?
Selecteer de sectie "Financiën" op het hoofdscherm. Zodra u daar bent, klikt u op uw kaart en vervolgens op "Instellingen". Daar kunt u ...
Do, 21 Jan, 2021 at 7:07 PM
Wanneer zou ik mijn kaart moeten pauzeren?
Wanneer u niet zeker bent of u uw kaart kwijt bent of niet, kunt u uw kaart altijd pauzeren in de applicatie. Ga naar "Financiën", selecteer een k...
Do, 21 Jan, 2021 at 7:07 PM
Kan ik mijn tweede kaart behouden als ik mijn lidmaatschap van Premium naar Light downgrade?
Nee, dat kunt u niet. Houd er rekening mee dat u alle premium diensten moet afsluiten om uw lidmaatschap te downgraden, inclusief kaarten.  Als u de wijzi...
Do, 21 Jan, 2021 at 7:07 PM
Help! Er is een transactie gemaakt met mijn kaart en niet door mij!
Als uw kaartgegevens zijn gestolen, pauzeer en blokkeer dan onmiddelijk de kaart waarmee de transactie is gemaakt. U kunt dit doen door naar Financiën te ga...
Do, 21 Jan, 2021 at 7:07 PM
Welke functies heeft mijn nieuwe Maestro-kaart?
Onze nieuwe Maestro-debetkaart heeft dezelfde functies als een standaard Mastercard debetkaart, inclusief geavanceerd kaartbeheer in de App en de mogelijkhe...
Do, 21 Jan, 2021 at 7:07 PM
Hoe kan ik een Maestro-debetkaart krijgen?
De Maestro kaart is beschikbaar voor leden met een Belgische of Nederlandse fiscale woonplaats. Om een nieuwe Maestro kaart aan te vragen volgt u de onder...
Do, 21 Jan, 2021 at 7:07 PM
Ik heb mijn telefoonnummer in de app gewijzigd, en toch ontvang ik de sms-code niet op mijn nieuwe nummer wanneer ik een online aankoop doe.
Neem contact met ons op via de chat in uw applicatie. 
Do, 21 Jan, 2021 at 7:07 PM