Ik ben mijn telefoon kwijt of deze is gestolen. Wat moet ik doen?

Gewijzigd op Vr, 8 Aug om 7:17 PM

Uw account is beschermd door het wachtwoord dat nodig is om de Aion-applicatie te openen. Om het apparaat te blokkeren kunt u contact opnemen met onze klantenservice en ons informeren dat u uw telefoon kwijt bent, of dat deze is gestolen, en we kunnen het apparaat vanaf onze kant blokkeren. 

Daarvoor hebben we van jou nodig: apparaattype en besturingssysteem.


Nadat we uw toestel hebben geblokkeerd, moet u inloggen op een andere smartphone en het gestolen of verloren toestel uit de applicatie verwijderen. Om uw telefoon te ontkoppelen moet u op het persoonspictogram rechtsboven op het dashboard klikken, selecteer "Instellingen" -> "Beveiliging"-> "Telefoon ontkoppelen". 


Als je niet kunt inloggen of geen contact met ons kunt opnemen via de chat in de app, kun je het blokkeren van je rekening aanvragen via een speciaal fraude-meldformulier op onze website: [LINK]

 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren