Ik heb een probleem met online betalingen.

Gemaakt door Aion Bank, Gewijzigd op Ma, 10 Mei, 2021 om 2:14 PM op Joanna Skalska

Zorg ervoor dat de "Online betalen inschakelen" optie is ingeschakeld (groen). U kunt deze optie controleren in de kaartinstellingen via "Financiën" -> klik op de kaart en dan "Instellingen" in het menu onder de kaart. Zodra u daarop tikt, scrolt u naar beneden tot u de opties vindt.

Houd er rekening mee dat in sommige gevallen de CVC van de kaart moet worden opgegeven bij online betalen.


Zie ook het artikel:

Waar kan ik de CVC-code van mijn kaart vinden? 


Als u problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via de chat bij Support


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren