Ik heb frauduleuze activiteiten op mijn account ontdekt. Hoe bescherm ik mijn account?

Gemaakt door Julian Kocon, Gewijzigd op Wo, 5 Feb om 4:35 PM op Julian Kocon

Log in op je account en neem contact op met ons Customer Happiness Centre via de chat in de applicatie.  Geef tijdens het chatgesprek details over de poging tot fraude zoals:

Type frauduleuze activiteit en korte beschrijving van je probleem

Tijdstip en datum van de frauduleuze activiteit  

Informatie over of je

1.  Wilt u uw kaart(en) beperken

2. Wilt u de toegang tot uw account beperken

3. Wilt u de toegang tot uw applicatie beperken


Als je niet in staat bent om in te loggen of contact met ons op te nemen via de chat in de applicatie, kun je een verzoek indienen om je account te blokkeren via een speciaal ontworpen fraude meldingsformulier op onze website: LINK

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren