Om een klacht in te dienen, stuurt u de klacht per e-mail naar het volgende adres: [email protected].
Wij zullen ons best doen om binnen maximaal 30 dagen op uw klacht te reageren.
Heeft u een klacht ingediend en bent u niet tevreden met de geboden oplossing van Aion?
Klanten die in aanmerking komen als consumenten (natuurlijke personen die buiten hun beroepsactiviteiten handelen) en die niet tevreden zijn met de houding van de Bank, kunnen in financiële aangelegenheden contact opnemen met de ombudsman ("Ombudsfin"):
Ombudsfin North Gate II,
Koning Albert II-laan 8 (bus 2)
1000 Brussel België
E-mail : [email protected]
Fax : +32 2 545 77 79 Website: https://www.ombudsfin.be/
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren