U kunt uw kaart vervangen door de huidige kaart te blokkeren en een nieuwe aan te vragen in de app:

1. Ga naar Financiën.

2. Klik op de kaart die je wilt blokkeren. 

3. Klik op "Kaart pauzeren".

4. Klik op het volgende scherm op "Blokkeren".

5. Klik vervolgens op "Verwijderen".


Zodra u uw huidige kaart hebt geblokkeerd en verwijderd, kunt u een nieuwe kaart bestellen:

1. Ga naar Financiën.

2. Scroll naar beneden en klik op "Een nieuwe debetkaart bestellen".

3. Klik op "Digitale debetkaart bestellen".

4. Als u een fysieke versie van deze kaart wilt ontvangen, klikt u op "Fysieke kaart bestellen" en bevestigt u het type levering en adres.


De virtuele kaart wordt automatisch zichtbaar in de sectie "Financiën" en is klaar voor gebruik.


Als u de status van de levering van de kaart wilt bevestigen, neemt u contact op met het Customer Happiness Center via chat in de app.