Waarom is mijn overschrijving niet uitgevoerd?

Gewijzigd op Do, 21 Jan, 2021 om 7:13 PM

Om uw geld veilig te beheren, voeren we verschillende veiligheidscontroles uit voordat we uw overschrijving goedkeuren. Als we een van uw transacties weigeren, kunnen er een paar redenen zijn waarom:

- Er staat onvoldoende geld op uw rekening.
- Uw transactielimieten zijn overschreden.
- De beveiligingsopties staan bepaalde transacties niet toe.

Wij proberen u altijd te vertellen waarom een transactie geweigerd werd. U kunt deze informatie zien in de gegevens van de overschrijving, of door uw meldingen te controleren als de overschrijving verwerkt wordt. Zorg ervoor dat uw meldingen zijn ingeschakeld en dat u toegang hebt tot het internet.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren