Als u al lid bent van UniCredit, download dan de UniCredit-app op uw apparaat en klik op ‘Inloggen’. Vervolgens wordt u door de app door het proces voor het herstellen van uw account geleid.
Vervolgens wordt u gevraagd om beveiligingsvragen over uw persoonlijke gegevens te beantwoorden. Als uw gegevens zijn gewijzigd en niet zijn bijgewerkt, neem dan contact op met het Customer Happiness Center via de chat in de app. U kunt verbinding maken met de chat, zelfs als u niet bent ingelogd. Als de chat niet beschikbaar is, neem dan contact op met het Customer Happiness Center via e-mail op Info@UniCredit.be.
De laatste stap van het accountherstelproces is het instellen van een wachtwoord, het autoriseren van biometrische/Face ID-login, het goedkeuren van meldingen en toegang tot geolocatie.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren