Debetkaart

Ik heb een probleem met online betalingen.
Zorg ervoor dat de "Online betalen inschakelen" optie is ingeschakeld (groen). U kunt deze optie controleren in de kaartinstellingen via "Fin...
Ma, 10 Mei, 2021 om 2:14 PM
Kan ik een kaart toevoegen aan mijn rekening voor een familielid?
Op alle kaarten die voor uw rekening worden uitgegeven, staat uw naam vermeld, dus het is niet mogelijk om een kaart met de gegevens van iemand anders toe t...
Do, 21 Jan, 2021 om 7:08 PM
Waarom werd ik meer aangerekend voor brandstof dan dat ik moest betalen?
Sommige tankstations keuren een bepaald bedrag voor, omdat ze de uiteindelijke aankoopprijs van uw transactie niet kennen. In deze gevallen kunnen ze tot 15...
Do, 21 Jan, 2021 om 7:08 PM
Hoeveel kost een nieuwe kaart in geval van verlies of diefstal?
Voor Light leden kost elke nieuw aangemaakte digitale kaart 5 EUR. Daarom moet je minstens 5 EUR op je rekening hebben staan, anders kan je ze niet bestelle...
Wo, 26 Mei, 2021 om 2:40 PM
Wat gebeurt er als mijn naam niet past en ik een fysieke kaart wil bestellen?
Als uw volledige naam te lang is voor een fysieke kaart, geven we u een paar voorbeelden met verkorte versies van uw naam, zodat u kunt kiezen welke u op uw...
Do, 21 Jan, 2021 om 7:08 PM
Waarom vertelt de automaat mij dat mijn saldo ontoereikend is wanneer ik geld probeer af te halen?
Sommige geldautomaten brengen kosten in rekening voor het gebruik van hun diensten, bijvoorbeeld als u uw kaart in het buitenland gebruikt. Deze kosten word...
Do, 21 Jan, 2021 om 7:09 PM
Hoe vervang ik mijn debetkaart?
U kunt uw kaart vervangen door de huidige kaart te blokkeren en een nieuwe aan te vragen in de app: 1. Ga naar Financiën. 2. Klik op de kaart die je wilt ...
Di, 14 Nov, 2023 om 10:05 AM
Mijn kaart is kwijt of gestolen.
Als u denkt dat u uw kaart weer kunt terugvinden, dan kunt u hem pauzeren - niemand kan hem gebruiken zolang hij gepauzeerd is. Als u uw kaart vindt, kunt u...
Do, 21 Jan, 2021 om 7:08 PM
Een geldautomaat/betaalterminal in het buitenland vraagt of ik geld wil opnemen/betalen in euro of in de plaatselijke munteenheid?
Wanneer je jouw kaart op reis gebruikt, kunnen geldautomaten en betaalterminals je vragen of je contant geld wilt opnemen/een betaling wilt verrichten in EU...
Di, 19 Apr, 2022 om 11:21 AM
Ik ben meer dan een keer in rekening gebracht.
Neem contact met ons op via chat zodat we de transactie kunnen controleren. Er kunnen zich situaties voordoen waarin wij meerdere kosten van de verkoper heb...
Do, 21 Jan, 2021 om 7:09 PM