Alle overschrijvingen
We gebruiken de interbancaire wisselkoers die beschikbaar was op het moment van de overdracht. U kunt de koers controleren in de applicatie door op uw prima...
Vr, 19 Mrt, 2021 om 8:12 PM
We versturen geen SMSsen ter bevestiging van uw betalingen.
We versturen echter push-notificaties in de applicatie.
Om uw meldingsinstellingen aan te p...
Do, 21 Jan, 2021 om 7:11 PM
Dit betreft voornamelijk Amerikaanse financiële instellingen die in plaats daarvan een 9-cijferig routing nummer hebben. Neem contact met ons op via chat al...
Ma, 10 Mei, 2021 om 2:32 PM
Dit kan komen doordat wij extra veiligheidscontroles uitvoeren. Of het kan zijn dat de overschrijving nog onderweg is omdat de verzender de cut-off tij...
Di, 6 Apr, 2021 om 2:18 PM
Om een doorlopende opdracht op te zetten:
Voor een nieuw contact: Ga naar overschrijvingen > maak een nieuw contactpersoon aan > vul naam, land en ...
Do, 21 Jan, 2021 om 7:12 PM
Het is niet mogelijk om een eenmaal aangemaakte doorlopende opdracht te wijzigen. U zult de bestaande moeten verwijderen en vervolgens een nieuwe moeten aan...
Do, 21 Jan, 2021 om 7:12 PM
Klik hiervoor op "Transfers" en vervolgens op "Transfers in behandeling" en verwijder de transactie in de lijst.
Do, 21 Jan, 2021 om 7:12 PM
Het is mogelijk om een doorlopende opdracht aan te maken tussen rekeningen van dezelfde rekeninghouder.
Do, 21 Jan, 2021 om 7:11 PM
Stuur ons een chatbericht voor meer informatie.
Do, 21 Jan, 2021 om 7:05 PM
U kunt een begunstigde op elk moment verwijderen door te klikken op "Overdrachten" -> Mijn contacten -> klik op de 3 kleine puntjes rechts v...
Do, 21 Jan, 2021 om 7:12 PM