Ik heb te vaak een verkeerd wachtwoord ingevoerd. Wat nu?

Gemaakt door Aion Bank, Gewijzigd op Di, 6 Apr, 2021 om 3:06 PM op Rafael Szczesny

Als de app wordt geblokkeerd door te vaak een verkeerd wachtwoord in te voeren, moet u het ID-verificatieproces doorlopen om toegang te krijgen tot uw account. Zodra je de informatie ziet dat de applicatie geblokkeerd is moet je klikken op "Rekening herstellen" en dan de instructies op het scherm volgen. U wordt gevraagd om uw mobiele nummer te verifiƫren, een paar beveiligingsvragen te beantwoorden en een nieuw wachtwoord in te stellen.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren