Persoonlijke Rekening & Lidmaatschap

Hoe lang duurt het om mijn rekening te herstellen?
Het herstellen van uw account duurt slechts een paar minuten. In sommige gevallen moeten we een uitgebreide handmatige controle uitvoeren, deze kan tot 24 u...
Do, 21 Jan, 2021 at 7:06 PM
Moet ik betalen om de toegang tot mijn account te herstellen?
Nee, dit hoeft zeker niet. De toegang tot uw account herstellen is helemaal gratis. Houd er wel altijd rekening mee dat er beperkingen gelden op het aanta...
Do, 21 Jan, 2021 at 7:06 PM
Wat gebeurt er als ik alle apparaten loskoppel?
In dat geval logt u nadien gewoon in op een ander apparaat. Download de app, klik op "Bij een bestande rekening inloggen" en volg de instructies v...
Vr, 26 Feb, 2021 at 4:46 PM
Waarom worden sommige transacties twee keer weergegeven in de applicatie?
Voor dit moment is de applicatie ontworpen om de bewegingen te tonen van alle accounts die aan uw profiel zijn gekoppeld.  Bijvoorbeeld: Als u een betalin...
Di, 26 Jan, 2021 at 5:42 PM
Ik ben mijn telefoon kwijt of deze is gestolen. Wat moet ik doen?
Uw account is beschermd door het wachtwoord dat nodig is om de Aion-applicatie te openen. Om het apparaat te blokkeren kunt u contact opnemen met onze klant...
Di, 26 Jan, 2021 at 5:42 PM
Hoeveel van het saldo op mijn zichtrekening is beschermd met het depositogarantiestelsel?
Het depositogarantiestelsel dekt tot 100.000 euro.
Di, 26 Jan, 2021 at 5:42 PM
Ik verkoop een apparaat waarop ik de app gebruikte. Hoe ontkoppel ik de app op een veilige manier?
Voordat u het verkoopt, moet u inloggen in de applicatie en uw apparaat ontkoppelen. Klik hiervoor op het persoonspictogram in de rechterbovenhoek en klik o...
Di, 26 Jan, 2021 at 5:42 PM
Waarom wordt mijn lidmaatschap verhoogd naar €3,90 per maand?
Vanaf 5 maart zullen onze hoogrentende spaarrekeningen en onze dienst Max Deposit ook beschikbaar zijn voor alle Light-leden (voorheen uitsluitend voor Prem...
Wo, 1 Dec, 2021 at 3:58 PM