De Maestro kaart is beschikbaar voor leden met een Belgische of Nederlandse fiscale woonplaats.
Om een nieuwe Maestro kaart aan te vragen volgt u de onderstaande stappen:
- Ga naar de sectie 'Financiën' in uw applicatie.
- Klik op 'Bestel nieuwe debetkaart'.
- Kies 'Maestro'.
- U kunt uw Maestro aan uw Apple- of Google Wallet toevoegen en uw nieuwe kaart gebruiken om in de winkel of online te betalen.
- U kunt ook een fysieke debetkaart bestellen.
- Als u deze mogelijkheid niet ziet in uw applicatie, controleer dan in de app hoeveel kaarten er voor u beschikbaar zijn:
Ga naar het hoofdscherm van de applicatie -> klik op het persoonspictogram in de rechterbovenhoek -> klik op 'Lidmaatschap' -> zie hoeveel debetkaarten u in totaal mag hebben.
Als er slechts één debetkaart beschikbaar is in uw lidmaatschap, kunt u de bestaande kaart vervangen door een nieuwe Maestro-kaart. Volg de onderstaande stappen:
- Ga naar de sectie 'Financiën' in uw app.
- Selecteer uw Mastercard debetkaart.
- Klik op ‘Kaart pauzeren'.
- Klik op 'Blokkeren' en bevestig.
- Selecteer 'Nieuwe kaart toevoegen'.
- Selecteer 'Maestro' en bevestig met 'Digitale betaalkaart bestellen'.