De Maestro kaart is beschikbaar voor leden met een Belgische of Nederlandse fiscale woonplaats.

Om een nieuwe Maestro kaart aan te vragen volgt u de onderstaande stappen:

  1. Ga naar de sectie 'Financiën' in uw applicatie.
  2. Klik op 'Bestel nieuwe debetkaart'.
  3. Kies 'Maestro'.
  4. U kunt uw Maestro aan uw Apple- of Google Wallet toevoegen en uw nieuwe kaart gebruiken om in de winkel of online te betalen. 
  5. U kunt ook een fysieke debetkaart bestellen. 
  6. Als u deze mogelijkheid niet ziet in uw applicatie, controleer dan in de app hoeveel kaarten er voor u beschikbaar zijn:

Ga naar het hoofdscherm van de applicatie -> klik op het persoonspictogram in de rechterbovenhoek -> klik op 'Lidmaatschap' -> zie hoeveel debetkaarten u in totaal mag hebben.

 

Als er slechts één debetkaart beschikbaar is in uw lidmaatschap, kunt u de bestaande kaart vervangen door een nieuwe Maestro-kaart. Volg de onderstaande stappen:

  1. Ga naar de sectie 'Financiën' in uw app.
  2. Selecteer uw Mastercard debetkaart.
  3. Klik op ‘Kaart pauzeren'.
  4. Klik op 'Blokkeren' en bevestig.
  5. Selecteer 'Nieuwe kaart toevoegen'.
  6. Selecteer 'Maestro' en bevestig met 'Digitale betaalkaart bestellen'.